top of page

REKISTERI- JA TIETOSUOJASELOSTE

Enepro Oy:n asiakasrekisterin rekisteri- ja tietosuojaseloste
 

Tämä on Enepro Oy:n asiakasrekisterin yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen tietosuojaseloste, jota käytetään enepro.fi palveluun rekisteröityjen informoimiseen henkilötietojen käsittelystä.
 

Tämä tietosuojaseloste kertoo kuinka me Enepro Oy:ssa käsittelemme henkilökohtaista tietoa ottaen myös huomioon GDPR:n tietosuojasäännöt ja muut tärkeät yksityisyyteen liittyvien tietojen hallinnan. Enepro Oy on yritys, jossa asiakkaidemme yksityisyys on meille erittäin tärkeää.
 

Toivomme, että sivuillamme on kerrottu tarpeeksi selkeästi miten järjestelmä toimii ja kuinka tietojasi suojellaan. Jos kaipaat lisätietoja, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä.
 

Laadittu 28.5.2025.
 

1. Rekisterin ylläpitäjä
 

Enepro Oy – Matias Virtanen, matias.virtanen@enepro.fi
 

2. Rekisterin nimi
 

Enepro Oy:n asiakasrekisteri. 
 

3. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
 

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on yhteydenpito asiakkaisiin tai mahdollisen asiakkuuden hoito. Yhteydenottopyynnön jättämällä asiakas suostuu henkilötietojen käsittelyyn. Henkilötietojen käsittelyn oikeusperuste on rekisterinpitäjän oikeutettu etu olla yhteydessä asiakkaisiin. Asiakkaan tehtyä sopimuksen Enepro Oy:n kanssa oikeusperusteena on kyseinen sopimus.
 

Yritysten ja muiden organisaatioiden edustajien tietoja voidaan käyttää markkinointiin tavoilla, jotka on yleisesti katsottu rekisterinpitäjien oikeutetuksi eduksi. Yksityishenkilöiden tietoja voidaan käyttää markkinointiin, mikäli asiakas on antanut siihen suostumuksen. Rekisteröidyllä on kaikissa tapauksissa oikeus kieltää tietojensa käytön sähköiseen suoramarkkinointiin.
 

Tietoja ei käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin.
 

Henkilötietoja voidaan käsitellä seuraavissa käyttötarkoituksissa Enepro Oy:n tai sen valtuuttaman yhteistyökumppanin tai ammatinharjoittajan toimesta:
 

• Palveluiden ja tuotteiden tarjoaminen, toimittaminen, tuottaminen ja suunnittelu.
 

• Yhtiön ja asiakkaan välisen asiakassuhteen hoitaminen ja ylläpito, asiakaspalvelun ja siihen liittyvän viestinnän ja markkinoinnin toteuttaminen, kehittäminen sekä seuranta.
 

• Henkilötietoja käsitellään myös toimeksiantojen, laskutuksen, yhteydenottojen, asioinnin, ja raportoinnin tarpeisiin.
 

• Käsittelytehtäviä voidaan ulkoistaa ulkopuolisille palveluntarjoajille tai ammatinharjoittajille tietosuojalainsäädäntöä noudattaen.
 

4. Rekisterin tietosisältö ja oikeusperuste
 

Asiakasrekisteriin tallennettavia tietoja ovat: henkilön nimi, yritys/organisaatio, yhteystiedot (puhelinnumero, sähköpostiosoite, osoite), www-sivustojen osoitteet, tiedot tilatuista palveluista ja niiden muutoksista, mahdolliset laskutus- ja maksutiedot, muut asiakassuhteeseen ja tilattuihin palveluihin liittyvät tiedot. Yhteydenottolomakkeesta tallennettavia tietoja ovat yhteyshenkilön nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero, henkilön vapaasti kirjoittama teksti, mahdolliset liitetiedostot.
 

Henkilötietoja käsitellään asiakassuhteen tai tehdyn sopimuksen täytäntöönpanoon tarvittavan ajan. Perustellusta syystä henkilötietoja voidaan säilyttää tätä pidempään arkistointitarkoituksessa (esimerkiksi sopimukset).
 

Käytämme verkkosivuillamme käyttäjäseurannassa Wix.com Ltd ja Google Analytics -evästeitä, jonka keräämät tiedot siirretään ja tallennetaan Wix.com Ltd:n ja Googlen palvelimille, jotka saattavat sijaita EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolella. Evästeiden avulla seurataan kävijäliikennettä ja kehitetään sivustoa. Käyttäjä voi halutessaan estää evästeiden käytön.
 

5. Säännönmukaiset tietolähteet
 

Rekisteri syntyy asiakkailta saaduista tiedoista. Tietoja saadaan Enepro Oy:n www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksissa, asiakastapaamisissa ja muissa tilanteissa, joissa asiakas luovuttaa tietojaan.
 

6. Tietojen luovutukset ja vastaanottajat
 

Tietoja luovutetaan ainoastaan mahdollisessa maksutilanteessa maksunvälittäjälle maksukortilla maksaessa. Tietoja ei luovuteta muille tahoille. Tietoja voidaan julkaista siltä osin kuin niin on sovittu etukäteen asiakkaan kanssa.
 

7. Rekisterin suojauksen periaatteet
 

Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Enepro Oy huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien ylläpitotunnuksia ja muita palvelun turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu.
 

8. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista
 

Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Enepro Oy voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Enepro Oy vastaa asiakkaalle yleisessä tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa).
 

9. Muut rekisteröidyn oikeudet
 

Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä ("oikeus tulla unohdetuksi"). Niin ikään rekisteröidyillä on muut tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten oikeus kieltää henkilötietojen käytön sähköiseen suoramarkkinointiin sekä oikeus henkilötietojen käytön rajoittamiseen yleisessä tietosuoja-asetuksessa määritellyissä erityistilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Enepro Oy voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Enepro Oy vastaa asiakkaalle yleisessä tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa). 

ME LÖYDÄMME SOPIVAN RATKAISUN

Kaikki rakennukset ovat yksilöitä, kuten asukkinsakin. Mikä toimii yhdellä mainiosti, voi aiheuttaa päänvaivaa toisaalla suuresti. Siksi on erityisen tärkeää, että kaikki kohteet kartoitetaan ennen ratkaisuvaihtoehtojen ja tarjouksen esittämistä.  

bottom of page